No es tiempo de callarse. Es tiempo de cuidarse, es tiempo de comunicar.

No es tiempo de callarse. Es tiempo de cuidarse, es tiempo de comunicar.

A pesar de que todo está parado, de que la gente, por suerte, está en su casa, de que la incertidumbre y la preocupación es grande, a pesar de todos los pesares, no es tiempo de callarse.

No es tiempo de cruzarse de brazos.
No es tiempo de esperar a ver qué pasa.

Es tiempo de utilizar los medios y herramientas adecuados.
Es tiempo de que las marcas hablen.

Porque si te callas ahora, ¿quién te va a escuchar después?

Por eso, queremos que sepas que estamos contigo, a tu lado, para trabajar mano a mano y ayudarte a decir lo que tengas que decir.

Porque no es tiempo de callarse.
Es tiempo de cuidarse, es tiempo de comunicar.

 

coronavirus-animacion-v2

 

Ez da isilik geratzeko garaia.
Zaintzeko garaia da, komunikatzeko garaia da.

Dena geldirik egon arren, jendea, zorionez, bere etxean egon arren, ziurgabetasuna eta kezka handiak izan arren, ez da isilik geratzeko garaia.

Ez da besoak gurutzatuta geratzeko garaia.
Ez da itxaroteko eta zer gertatuko den ikusteko garaia.

Baliabide eta tresna egokiak erabiltzeko garaia da.
Markek hitz egiteko garaia da.

Orain isilik geratzen bazara, nork entzungo dizu gero?

Horregatik, zurekin gaudela, zure ondoan gaudela jakin dezazula nahi dugu, eskuz esku lan egiteko eta esan behar duzuna esaten laguntzeko.

Ez delako isilik geratzeko garaia.
Zaintzeko garaia da, komunikatzeko garaia da.